Yule on auttamattomasti ohi - paluu arkeen on tosiasia. Täytyy sanoa, että duuni on hanurista, ei napannut - ei sitten pätkääkään. Olen pyhästi päättänyt jäädä eläkkeelle 15 vuoden kuluttua. Saman ikäisenä kuin kiinalaiset kolleegamme siis 55 vuotiaana. Siis viimeistään silloin, jos keksin jonkun vielä tehokkaamman keinon laistaa työstä ,niin muistan kyllä sitten informoida siitä täällä. Kyllä minulla on suunnitelma ja aion myös toteuttaa sen jahka aika valmis. Tästä syystä minä en lepertele meidän perheen karvaisille eläimille - minä päpisen meidän kaloille. Miten oivalle se näyttääkään psykiatri sedän papereissä - keskustellut kaloille viimeiset noin parikymmentä vuotta. Kyllä minä jään tietoisesti eläkkeelle mielenterveydellisistä syistä, minä siis kajahdan kuutamolle täpöllä - todistakaa vaan se, ettei se muka olisi jo nyt mahdollista - tässä sedässä on muuten jotain todella pahasti pielessä. Pitää varmaankin taas vaihtaa duunia, kun ei kerran maistu...