Huhhuh nyt kyllä hymyilyttää. Sain aamulla soiton duuniini, että tilaamasi tieteiskone on tulossa tänään. Mihinkä aikaan teillä ollaan siellä kotona? Minä en ollut - puoliskoni oli. Minulle raijattiin uutuuttaan säihkyvä imac 24 tuumaan näytöllä. Kyllä nyt kelpää. Naama on kuin hangonkeksi.  Ei harmita vaikka puhelin oli jotenkin kummasti päässyt vääntymään ja näppäinten olla oleva pelti oli aivan solmussa. Ei hirveästi vituttanut, kun englannista tilaamani shampoot ja hoitoaineet olivat väärää sorttia. Siis ei sitä mitä minä olin kuvitellut tilaavani. No kyseisen merkin tuotteet eivät ole mitkään olleet paskaa, joten en usko tämänkään satsin olevan. Mackki rulettaa piru peeceensä periköön. 

Akvassa oli taas tapahtunut - kuparimonnit olivat tuleet siihen tulokseen, että on taas vaihteeksi sopiva aika kutea. Abortti komissio oli iskenyt huolella, joten laseissa oli vain mätimunien jäämiä. Jos niitä on jossain lehdillä, niin kunhan ne kuoriutuu, niin nemo kyllä pistää toukkavaiheessa olevat huiviinsa. Siis koollisesti kelpaa norsukalalle. Populaatio ei siis pääse enää lisimään itsestään. Tietysti monnit olivat kuteneet moneen hankalaan paikkaan, joka johti siihen, että esim Kyösti oli kyntänyt ja huolella. Useita suomuja oli kyljistä rullalla. Samoin Kontulan kuningattarelta puuttui useita suomuja. Ja juuri kun se oli parantunut edellisestä kyntämisestä. Se kala ei tule elämään kyllä pitkään, jos se suoriutuu kymppiin niin olen aivan äimänä. Tyhmä ja utelias, vaarallinen yhdistelmä kontrolloiduissa olosuhteissakin.