Tänään kävi selväksi mielenkiintoinen unohdus. Olen laittanut veljelleni ruokakutsun jo noin kuukausi sitten tekstarina sen kännykkään. Minä en juurikaan soittele. Pitäisi kai taas soittaa mutsille kuulumiset, kun se kohkaa sen uuden moponsa kanssa, että onko se enää kesän jäljiltä hengissä. Hurja mopo mummu riehuu siis jossain päin savoa ja pirkanmaata. No siis veljeeni - olen vaihtanut netti palvelua keväällä, siis annoimme edelliselle paskalle 10 megaselle yhteydelle kenkää ja vaihdoimme megoissa hitaampaan, mutta todellisuudessa nopeampaan yhteyteen. No joka tapauksessa olen unohtanut ilmoittaa uuden sähköposti osoitteeni kaikille konetta käyttäville sukulaisilleni.  Tänään sitten sain veljeltäni viestin, että mahtaako minulle olla toimivaa sähköposti osoitetta vai käytänkö, jotain muuta sosiaalista mediaa? Sosiaalinen media, outo sana taitaa tarkoittaa naamakirjaa ja muita vastaavia palveluita. Kyllähän minä niitä käytän, mutta vain ystäväpiirilleni. Minua ei voi hakea edes nimelläni, saatikka laittaa ystävä kutsua. Minä valkkaan kenen kanssa olen kaverit ja kuka ei kuulu siihen joukkoon. Muutamalle on tullut yllätyksenä, ettei ystäväkutsua voikkaan laittaa. Minä otan yhteyttä, jos otan - jos katson sen aiheelliseksi. Ihmettelen vaan niitä joilla on muka 1500 ystävää. Kuinka moni niistä oikeasti tuntee...