Mulla on ensimmäinen luento takana ja vielä 5 edessä. Mä en tiedä mistä mä revin sen energian, että jaksan vetää nuo vaadittavat viisi 14 tunnin duunipäivää. Opettaminen on sinänsä kivaa, mutta kun sitä tekee sivuduunina iltaisin, voin sanoa ettei se ole herkkua. Vaikka tänä vuonna tuntuu tullee erittäin hyvä ryhmä, erittäin kiinnostunutta väkeä - niin lasken sen varaan - että vain vuosi jäljellä. Parhaassa tapauksessa vain tämä kevät - paskimmassa tapauksessa vielä pari vuotta lisää.  Tämä syksy nyt ei ole edes paha. Mutta kevään luento sarja on silkaa murhaa. Kolme kuukautta putkeen. Vain yksi väliviikko ja sen kanssa olisi sitten jaksettava. Ehkä mun olisi sittenkin siirryttävä laitokselle jatko-opiskelijaksi ja ruettava puurtamaan sen väikkärin kimpussa. Mä vaan kun olen niin jo tottunut mun elintasooni, ehkä se ajatus väikkärin tekemisestä kaupallisesti jollekkin yritykselle voisi olla fiksuin ratkaisu. Tekisi sitä päiväduunina ja illalla opettaisi, jos on pakko... Pannaan harkintaan...