Päädyin pikkujoulu rientoon yhteen keskustan ruokaravintolaan, josta löytyi myös sitten yökerhon puoli. Mä olin jo aikaa sitten unohtanut kuinka mauttomia onkaan nuo heteroille suunnatut mestat - ei sillä, että homoille Helsingissä olisi juurikaan sen laadukkaampaa mestaa tarjolla. Ruoka oli ihan ok, sillä miinuksella, että mediumina tilaamani pihvi oli kyllä selkeästi raan puoleinen, kauniisti sanottuna sellainen medium miinus. Annos oli muuten ihan jees, paitsi kaltaiseni suursyömäri jää kyllä nälkäiseksi tuollaisella sapuskalla.

Meitä eksyi paikalla kaikkiaan kymmenen kahdestakymmenestä ilmoittautuneesta eli 50% osanotto oli aikas laimeaa.  Suurinpiirtein se sama poppoo, joka aamukahvilla istuu aina samaan aikaan.  Vasta kun ryhmä alkoi saada reippaampaa känniä päälle alkoi riento vasta irrota. Tosin se yökerhon puoli toi lähinnä mieleen ruotsinlaivan angstimeiningin, puolivillaiset puitteet ja paskaa musiikkia - ei siis asiallista tanssikamaa vaan sellaisia nihkeitä pop-hitkutuksia ja suomi "rock " helmiä. Pari tuntia jaksoin meininkiä katsastella, sitten tuli mun mitta täyteen, varsinkin kun musiikillinen ykkösinhokkini pärähti vielä soimaan - en oikeasti osaa ymmärtää sitä millä eväillä herrä Tähkä on pinnalle ponnistanut - tosin ei minun tarvitsekkaan. Ei ole mun genreä - eikä se soi siellä baareissa joissa normaalisti satun hengaaman ja radiotahan minä en kuuntele...