Tämä joulun alus hässäkkä on sitten tullut minulla siihen pisteeseen, että nyt niin kuin piisais. En jaksa enää ainuttakaan joululaulua, korttia - tai muutakakaan hössötystä - joulusiivouksesta puhumattakaan. Se kummittelee tuossa hamassa tulevaisuudessa lähinnä ensi viikonloppuna, koska muualla ei ole aikaa. Tämä studiosessio tuli minulle töiden puolesta kaikkein pahimpaan jouluruuhkaan, mutta kun muille käy niin silloin tehdään - napistaan ja jupistaan sitten itsekseen. Soitot meni hienosti - ei ollenkaan valittamista , luulen että seuraava sessio on huomattavasti kivuttomampi, kun tietää mistä narusta vetää ja mitä siitä seuraa. 

Tässä pitäisi kelata vielä läjä joululahjoja. Puoliskolleni tiedän kyllä mitä ostan, valitettavasti myös tiedän, että hän lukee myös näitä sivuja silloin tällöin, joten en voi kertoa, mitä olen hänelle aikeissa ostaa - ehkäpä sitten joulun jälkeen. Kaksi pakettia olen aikeissa ostaa ja molemmat tulevat tarpeeseen. Olen vain miettinyt vaihtoehtoa, että ostaisin ne vasta joulun jälkeen. Antaisin lahjaksi kuvat mitä tammikuussa tulen sitten ostamaan alennusmyynnistä. Tiedän, että teko olisi epäromanttinen, mutta erittäin mielenkiintoinen. Ikävä vaan, että molemmat lahjat taitaa olla sellaisia, ettei niitä juuri ale laareissa ajelehdi. 

Toinen on se joukko lähipiiristä, joille myös pitää ostaa lahjat ja koska osa heistäkin lukee näitä rasittavia raapustuksia, niin en voi niistäkään lahjoista mennä sanomaan yhtään mitään - ennen kuin joulun jälkeen kun he ovat lahjansa avanneet ja ensi reaktiot on koettu, jossain toivottavasti kaukana täältä... Paha minä... BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!