Kaikki kaatuu taas vaihteeksi niskaan. Sellaisella vauhdilla etten tunnu saavan millään kiinni mistään. Minun pitäisi tehdä virallisia firman paperi hommia, laittaa verkkoon maanantain luentosarjan verkkomateriaali, siivota ja väsätä muita kotitöitä,putsata akvaariota, miksata useampi biisi kuntoon nauhoituksia varten, kirjoittaa loppuun yhden biisin tekstit, soittaa soololevyn kosketinosuuksia, miettiä maanantain luentorunkoa, valmistautua kahteen roolipeli sessioon viikonloppuna, varata lääkäri ja hammaslääkäri...  Taivas, että olen taas ollut aivan järjettömän saamaton. Tai ehkä pitäisi sanoa, että en ole ollut hirveän järjestelmällinen asioiden suhteen.

Tänäänkin on vaan sellainen mitään saamaton völjyn olo. Tiedän, ettei asiat parane, kun ne joutuu hoitamaan kiireellä aivan viime tipassa, mutta kun ei nyt jaksa eikä oikein hotsita. Minä tarvitsen lisää lomaa. Minulla on varastossa vielä yksi loma viikko pitämöntä talvilomaa, eikä tämä kyynärpää ole lainkaa paremmassa kondiksessa vaan pikemminkin päin vastoin, joten minulla on oletettavasti muutama viikko pitämätöntä saikkua luvassa. Jostain kai pitäisi alkaa tätä pakkaa purkamaan, vaan kun ei oikein nyt nappaa, kun on pimeää ja kylmääkin. Minä tarvitsen nyt aimo annoksen aurinkoa, lämmintä merivettä ja palmupuita. Tahdon sinne missä on kesä, heti ja kiireellä...