Tänään oli taas kiire päivä, vaikka en ollut edes töissä. Olin luvannut käydä auttamassa ystävää hädässä, kun heidän akvassa oli iskenyt pilkkutauti invaasio. Neontetrat ottivat ja muuttivat autuaammille uiskentelumaille. Kaikki 21 kappaletta heitä. Platyt, pohjamonnit ja lehtikalat voivat olosuhteisiin nähden hyvin. No vesitestit paljastivat, jotain mistä minä olin oikeasti kateellinen. Ph oli 7,2 ja karbonaattikovuus 2,5 - suoraan hanasta otettuna. Platyt viihtyy varmasti. Tosin totesin, että hiililisä voisi olla paikallaan niin kasvit voisivat paremmin. Lupasin antaa yhden miekkakasvin taimista, jaavansaniasta ja jättiläisvallisneriaa. Jätin ystävälleni vedenparannusainetta ja lupasin toimittaa nestehiililisän jossain vaiheessa. 

Koiran kanssa kävellen himaan ja siitä studiolle. Kamat läjään ja naruttamaan voxeja. Sopraanomme veti omansa purkkiin varsin mallikkaasti, mutta mulla olikin sitten vireen kanssa todellakin ongelmia. Olin kokoajan ylävireinen. Lähdöt tuli kokoajan snadisti yli nuotin. Edes huolellinen artikulaatio ei auttanut. No kotona sitten totesin, että autotune voi tehdä tarvittavat muutokset ja kyllä se väänsi otokset nuotiin. Pienellä editoinnilla sitten väsin sopivat bouncet voxeista ja pistin ne kitaristille miksattavaksi. Huomenna pähkäillään verojen kanssa... Damn...